söndag 13 oktober 2013

Sov gott golfbanan

Denna helg har det blivit mycket golf , två rundor och en golffest- och det är nog slutspurten på denna säsong skulle jag tro. Nu har vi tagit hem alla grejor och blir det fler rundor i år så är det bara en bonus. Det känns alltid vemodigt men samtidigt skönt på ett konstigt vis... I dag hade jag och maken den obligatoriska höstmatchen oss emellan, vi brukar ha en tidigt på våren och en sent på hösten. Det har gått lite sisådär för mig när jag tävlar mot honom, sen så har jag sänkt mig så mycket i år så jag tappat massa slag, trots det vann jag!! Hm visserligen med minsta marginal men - jag VANN! Nu kan jag njuta av det HELA vintern!
Örjan fick vara glad att han hittade bollen bland alla löv...

Hofors golfbana i höstskrud - hål 14

Droppar i prydnadskålen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar