onsdag 9 oktober 2013

Det är väääldigt mycket nu

Ja ansökan kom iväg till Gästrikkonst 2014 så får vi se om juryn vill ha mig med igen. Jag har även varit i kontakt med Bunges kapell till sommaren 2014 samt fiskat efter en eventuell utställningskompis tills dess. Allt är i planeringsstadiet ännu och mer om det kommer senare, men det känns konstigt att planera nio månader i förväg, man får ju liksom vänta en hel graviditet innan det är dax, men fröet är sått i allafall. Sen har jag två kvällar med föreläsningar och en miniresa med jobbet denna vecka. Så det kanske inte är så konstigt om
nässelutslagen är på samma nivå som innan jag gick till HC och så kan man kan ju anta att medicinen inte räckte till annat än att ta bort biverkningarna av den förra medicinen. Det skall bli intressant att få reda på vad det är som orsakar prickarna... och vad jag skall göra för att få bort dem...Jag har i allafall pysslat lite ute och gjort höstfint, det är ju så fantastiskt skönt ute nu!

"Myran" fick en ny plantering att vakta.

Vildvinet på sydsidan om huset

Fallande höstlöv fångade på bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar