lördag 15 september 2012

Ja då var man igång med skrotet igen då...

Detta är en helg i golfens tecken... Idag har jag spelat scramble med kommitteérna i Hofors. Det gick inte speciellt bra för mitt lag men vi hade en fantastisk dag i solen. Väl hemma igen så var det så dax att slå igång skroterian. Nu har jag inte rört en skrotgrej sedan i maj! Det beror på att det inte känns bra att göra det förrän nu, det är inte rätt säsong. Jag vill hinna så mkt annat. Precis som att man ínte vill åka skidor på sommaren... Jag hade glömt hur fort tiden går därnere och hur varmt materialet blir och hur trött man blir i kroppen av att bryta och bända.Ni får en glimt men den är långtifrån klar. Nu får jag nåt att fundera på. Var går gränsen. När skall man ge sig, gillar inte när det blir överarbetat samtidigt vill man att det skall bli bra...


Detalj av pågående namnlöst projekt
 Vi har tre fantastiska höstsyrener på gården. De blommar snällt  varje år, har aldrig fått en gnutta extra näring och blir nedmejade med saxen varje vårvinter.... men det funkar för dem.

Skogsgatan 23

Syren Hortensia - Höstsyren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar