fredag 30 maj 2014

Snart är det dax för utställning!

Dagarna går fort och nu närmar sig 15 juni med stormsteg, det går ju så fort! Snart är det dax för utställningen på Bunges kapell i Åmot. Just nu går det dock lite trögt i skapandet, jag är synnerligen svårmotiverad. Vissa dagar tar jag mig i kragen och då är det ju kul och går bra bara jag kommer igång. Men jag vill inte ha det så, jag vill skapa för att det är kul och inget annat. Inte för att man har en tid att passa, jag är ovan vid det... Jag är dock nöjd med mina skapelser, men ogillar känslan av att tvinga mig till det.
Passa på att gå in och kolla  min utställningskompanjon Ingmarie Utbys fina alster också. www.ingmarieutbys.se .Vi kommer nog att komplettera varandra bra tror jag. Undrar om hon har det motigt ibland också?

Jag såg sländor...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar