torsdag 22 maj 2014

Det är ett bra flyt nu

Veckorna går så himla fort, lika fort som gräset växer! Tycker nyss det var helg och nu skall man snart ta fram "fredagskjolen" till i morgonbitti! Jag hade tänkt gjort massor innan vernissagen i juni, men jag är verkligen inte taggad just nu, det är för fint väder och jag vill vara ute, inte inne i källaren. När jag väl tagit mig dit, är det inga problem, men jag kan hitta på väldigt mycke annat att göra. Konstigt, för det är ett mycket bra flyt just nu. I dag har jag levererat ännu ett alster till en kund. Hoppas hon blir nöjd. Nu sitter jag i soffan på altanen och samlar kraft, så jag skall kunna göra ett litet skaparryck, kanske skall jag använda den fina golfklubban jag hittade på loppis till en "Birdie"...
Kaffe och mumsmums, bästa bensinen när man skall skrota

Nötväcka II - såld i dag

Golfklubba inte så ny - blivande "Birdie"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar