söndag 11 maj 2014

De har varit gifta i 45år!

Mina föräldrar firade i går sin 45-åriga bröllopsdag! Det är i sig en enorm bedrift tycker jag! De har förstått det där med att vara ödmjuka och ge och ta! De är mina förebilder och tänk att jag haft en trygg uppväxt med normala föräldrar! De gifte sig på min 2-årsdag och ni som är lite kvicka kan således räkna ut att jag fyllde år i går! Det är i sig inget att yvas över, snarare att beklaga. Men jag vill tacka mamma och pappa för att ni finns där för mig och min familj! Jag hoppas naturligtvis att vi kan bli samma förebilder till våra barn...

Jag har varit på loppis och införskaffat lite material till kommande skrotisar och en beställning - så nu kan jag efter kalasandet som blir i dag, sätta fart igen efter en veckas stiltje i skroterian.
Jag och mina föräldrar julen- 68, kanske planerar de nu sitt bröllop?
Nytt material till kommande skulpturer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar