måndag 30 december 2013

Monas konstnärsår 2013

Om man nu skall göra någon sorts bokslut över 2013 så får jag nog konstnärsmässigt känna mig mycket nöjd! Jag känner att jag har utvecklats framförallt tekniskt och tankemässigt med mina figurer, oftast så kommer figurerna helt av sig själva, det känns inte som att jag krystar fram dem, de finns där och väntar på mig... Det är jag evigt tacksam för.
När jag skapar glömmer jag allt annat och får massor av energi, så det är väl bara att trava vidare när man är "in the flow".
2013 deltog jag i tre samlingsutställningar samt hade en helt egen utställning, vad mer kan man önska? Inget - jag är jättenöjd med året och ser fram emot 2014 och hoppas att publiken fortsätter att gilla mig. Jag vill tacka alla människor för alla fina möten och glada tillrop runt min konst, utan er är jag ingen!
Tack tack alla och Gott nytt år på er!

SaabPingvin 2011- en av mina tidigaste figurer (som mina föräldrar har hemma, av delar från vår Saab)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar