måndag 23 juli 2012

olika kreativitet

Hallongrottor

Vår baksida - de två bruna mitt i bild är rådjur
Idag har jag bakat hallongrottor. Det var länge sen jag bakade över huvudtaget. Förr bakade jag mest hela tiden. alla sorters saker. Men sedan ett par månader tillbaka så försöker jag undvika kolhydrater... men nu är det semester och man skall ju unna sig lite gott ibland...mmmmmmmm de var lika goda som vanligt!
Hela dagen har vi haft finbesök i skogen, ett rådjurspar som äter och vilar i vår lillskog. de är ju så otroligt fina så nu har jag letat fra, kikaren.
I går var det dax för tjejerna i damkommitte'n att ha golfkurs, i 4 timmar så idag är jag riktigt mörbultad i axlar och bröstmuskler. Ja det känns som man skall möblera om hela sin anatomi för att det skall bli rätt ni anar inte vad många vinklar man kan ha åt fel håll i kroppen!! Ja förstår ju nu varför jag aldrig hamnar på touren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar