lördag 11 februari 2012

Nytt från Skogsgatan




Äntligen har jag fått ny gastub, den tog slut i lördags mitt när jag hade bästa farten på vingsvetsningen. Men nu har vi inhandlat Mison18 till min lilla verkstad. Så nu skall här skapas!! Det kanske var bra så jag hann fundera hur jag skulle gå vidare med vingarna gjorda av knivblad från Mora. Nu är det bara fötter och stjärt som fattas!
I veckan har jag ramat in foton på ungarna som jag satte på hallväggen - det blev riktigt bra tycker jag. Det känns att vi går mot vår och ljusare tider, för jag orkar mer och somnar inte varje kväll kl 8 i soffan.(hm, bara varannan..)Det kan ju även bero på att jag lagt om kosten och börjat träna... Sen tog jag med kort på gobitarna mina.

1 kommentar:

  1. Den ser helt underbar ut - fågeln alltså, även om barn och katter inte är så dåliga de heller :)

    SvaraRadera