söndag 11 mars 2012

Skrotan skrotar



Fastän jag fortfarande är lite skrotig så pallrar jag mig ned till verkstan' när guben åker och tränar golf! Ja ni läste rätt, jag höll mig faktiskt hemma. Men jag ångrade mig så fort han åkt, för nu vill jag ut jag å'. Men det var tur jag var hemma för det hade nog varit för jobbigt, det hade jag haft surt igen i lederna. Så nu känner jag mig duktig. Det kommer tid för golf sen! Jag blev trött endå.. ,men Ballerina 4 blev klar. Känner mig rätt nöjd! Det märks att det är nr 4 för det behövs inte göras samma misstag utan jag lär mig nåt hela tiden! (även om benet säkert är 1cm kortare för jag hade för mycket ampere)
Sen tog jag en bild på skisserna på väggen och inser att det har blivit en hel del gubbar på mina två år i "branchen" Kul att ha kvar! Nu ska jag svulla i mig en pizza och det var läääänge sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar