torsdag 16 februari 2012

Jobba, tvätta, laga mat, diska och slutföra en stjärt!

En dag som många andra; jobba, tvätta, laga mat och diska. Sen ner i verkstan och slutförde ornitologernas mardröm, en kortstjärtad häcksaxnäbb kanske, eller vad den nu kan heta. Jag har ju kallat den "vingar av stål" när jag gjorde den men vet inte.. Är namnen så viktiga? Ja så här blev rumpan iaf! Nedan ser ni en annan fågel som gav Örjan lite att jobba med det var inte så enkelt att skruva i denna skruv! De som använde den när de timrade sina hus hade nog slipat den innan tror jag.. Den tanken kommer från en MC och den ovan är från en moped. Om ni har ngn liten tank som bara skrotar där hemma skulle jag bli jätteglad om ni tänker på mig! Nu drop in the sofa -för jag är trött av min allergi efter att jag drack 1½ glas vin i lördags! Prickig igen - där fick jag! Än kliar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar