söndag 7 september 2014

Underbara röjar dagar

Helgen som gick var helt underbart fin och skön. Rena sommarvärmen. Det var ju tur eftersom jag spelat tre hela golfrundor, så nu är jag väldigt trött i fötterna. Jag känner mig nöjd med mitt spel trots att det inte visat sig på resultatlistorna, där jag var i nedre delen på båda tävlingarna. (i fredags var det Kommunmästerskap i Högbo, och i dag Scramble) Nu är det ju att deltaga som är det viktiga, eller hur, inte att vinna, även om vinna är roligast!
Vi hr röjt vidare i källaren och vi har dessutom varit till återvinningen med ett stort skräplass. Så nu har vi kastat tjock TV'n och takräcken, från 3 olika bilar som vi hade när ungarna var små. Varför spar man på sånt? Ååå vad skönt när det blir lite rensat! Nu är det soffhäng med pussgurkorna som gäller.

Konstig "pannkakssvamp" hittad på golfbanan i Hofors


Doris inspekterar när jag gör decoupage på pottskåpet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar