torsdag 4 oktober 2012

Hemma igen!

Hemma igen efter en underbar semestervecka i Alanya, Turkiet. Vädret, sällskapet, maten, allt var fantastiskt! Jag ler inombords när jag tänker på min fina familj som vill tillbringa en hel vecka med mig!! Vi har så roligt tillsammans! Jag har inte en sekund ägnat mig åt tankar om matlagning, hushåll eller jobb. Nu är jag riktigt sugen att dra igång i skroterian och jag kommer att få en riktig utmaning nu i höst! Jag skall deltaga i ett miljö, återvinning och konstprojekt! Ni får mer info när jag själv fått det på måndag för då skall jag på möte!! Spännande!! Nu blir det godnatt för jag är otroligt trött eftersom vi landade 02.30 i natt och jag jobbade idag...
Något suddig bild, men jag var nog lite suddig där...

Bouganvilla, exotiskt för oss... och en molnfri turkisk himmel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar